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Top Gear a écrit:In a word yes, more than I had expected to be if I’m honest. The scale of achievement in making this immensely complex car feel so immersive is what sticks in the mind. The braking, steering and integration between the V6 and three motors could have been a recipe for a car that constantly interrupted your enjoyment. In the NSX you learn to drive with the systems not against them, and in return it delivers a fascinatingly engaging experience.
In many ways it would be wrong to compare the NSX to an R8 or 488 although those are the benchmark competitors. In fact it feels more directly related to a Porsche 918. Both took years to get right, both hide their additional mass with trick electronics and both represent a new kind of performance car that’s hard not to admire.
speedturbo33 a écrit:Pas chère
J'allais écrire la même chose, qui va acheter ça au lieu d'une Mc laren?
Seb57 a écrit:... Il faut qu'ils sortent une version thermique à moins de 150K
senior a écrit:Seb57 a écrit:... Il faut qu'ils sortent une version thermique à moins de 150K
Ca, ça pourrait être très intéressant.
BRG a écrit:En fait, le prix est soit trop élevé, ou alors il faudrait 200ch en plus pour la rendre vraiment compétitive comparé à une 488 ou 675 par exemple.
BRG a écrit:J'aurais en effet préféré une mini LFA capable de donner la réplique à une 911 Carrera S ou une Jaguar F Type R plutôt qu'une pseudo R8 hybride taillée pour séduire les riches californiens épris d'écologie.
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