Modérateurs: Stew, senior, Puff92, Casimir, Zing
Casimir a écrit: Faut aimer le look ancien et la conduite qui va avec : un bon V8, une conduite musclé (1100kg pour 370CH) et un châssis pas des plus tolérant.
Une muscle car d'il y a 30 ans en fait.
I-borb a écrit:Casimir a écrit: Faut aimer le look ancien et la conduite qui va avec : un bon V8, une conduite musclé (1100kg pour 370CH) et un châssis pas des plus tolérant.
Une muscle car d'il y a 30 ans en fait.
Pourquoi cette remarque? La +8 a le chassis de l'Aero, rien d'antédiluvien.
Initially, that’s dominated by the engine, with its readily available torque and progressive throttle
the 50th is the kind of car that will oversteer anywhere and everywhere if you so desire.
Smooth surfaces suit it best: the bumpier the road, the more the car is deflected off line, both at the front and the rear, and major intrusions can occasionally lift you clear of the seat.
Less than 1% of the 4,000 parts that make up the Morgan Plus Six are carried over from previous Morgan models. We have refined and redesigned every component, whilst retaining the distinctive Morgan silhouette #
Utilisateurs parcourant ce forum: Aucun utilisateur enregistré et 10 invités